wtorek, 4 października 2016

Wieczór Panieński - wyniki ankiety!


Jakiś czas temu (wiem, było to dosyć dawno) poprosiłam Panie o wypełnienie ankiety związanej z wieczorem panieńskim. Zapytałam je między innymi  o pierwsze skojarzenie z tym terminem i męski striptiz. Odpowiedzi udzieliło mi równe 60 pań, którym w tym momencie bardzo za to dziękuję. Jesteście ciekawi wyników? Zapraszam!

Na początek spójrzmy w jakim wieku są nasze ankietowane. Jak widać 3/4 odpowiadających ma nie więcej niż 25 lat. Przynajmniej wiemy, że większość ma dopiero przed sobą taki wieczór.


Przejdźmy do ważniejszych pytań. 

"Z czym kojarzy Ci się wieczór panieński?"
Poprosiłam o podanie tylko jednego skojarzenia. Najwięcej, bo prawie 47% ankietowanych wieczór panieński kojarzy z imprezą, dobrą zabawą, szaleństwem. Na drugim miejscu z wynikiem 17% znalazł się… alkohol! (u Panów alkohol wygrał z imprezą, ale o tym niedługo! :). Trzecim, najczęściej podawanym skojarzeniem, jest to, co także mi pierwsze przychodzi do głowy, gdy słyszę wieczór panieński , a mianowicie… męski striptiz! Podobnie jak ja pomyślało 12% odpowiadających. Pozostałe odpowiedzi pozwolę sobie zamknąć w kategorii Inne (24%), a oto ciekawsze z nich: różki króliczka (niegrzeczne!), ostatni dzień wolności, przyjaciółki, czerwony (?) i… bezsensowność?
Jedna osóbka nie podała mi żadnego skojarzenia.


Jeśli niebawem organizujesz komuś wieczór panieński, dowiedz się, czy główna zainteresowana ma takie samo zdanie jak mniejszość (albo te 33,3%). 
Dla mnie najwazniejsze, żeby tort nie był czekoladowy. I bez skojarzeń świntuchy! Ja po prostu nie lubię czekoladowych ciast...


Nie wierzę! Nie wierzę, że ktoś w ogóle odpowiedział "Nie, nie ma mowy". 

Ach te przyjaciółki... pewnie wiedzą o takich fantazajch, o których cieżko byłoby powiedzieć firmie organizatorskiej, tak żeby nie wzięła Cie za wariatkę...

A teraz ostatnie, moje ulubione pytanie:


A tak odpowiedziały moje ankietowane. Mogły udzielić więcej niż jednej odpowiedzi.

Niektórych rzeczy się nie wybacza... 
...ale zabicie ździry, która przyczyniła się do zrujnowania najpiękniejszego dnia w Twoim życiu jak najbardziej, no nie? 



Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy poświęcili swoje kilka minut i odpowiedzieli na te kilka nietrudnych pytań.

Jesteście ciekawi co o wieczorze kawalerskim myślą Panowie?

Malwina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz