niedziela, 14 lutego 2016

Sukienki Dreamgirls

Już jako mała dziewczyna każda z Nas marzyła o tej jedynej i najpiękniejszej sukience ślubnej.
Tren, welon, kwiaty we włosach...to tylko dodatki.
Najważniejszym elementem jest ONA!
Rybka...princessa...syrena
TO BEZ ZNACZENIA!
Księżniczka w tym dniu jest tylko jedna!

www.polkadotbride.com

Weronika G.: Długa, zdecydowanie długa. Biała - żadne ecru mnie nie przekonują. Oczywiście princesska! Taka wiecie gorsecik, co by mi fałdek nie było widać, ale nie gołe ramiona! Wydaje mi się, że jestem genetycznie zaprogramowana, żeby mieć ślub w okresie jesienno-zimowym, także albo sukienka bez rękawów, albo rękaw 3/4 taki z koronki - tak najlepiej :)

www.twojasuknia.pl

Weronika B.: Dłuuuga, koniecznie biała, ale na górze musi być koronka, na rękawach, ramionach, ładny dekolt, odkryte plecy, długi tył.

www.pinterest.com
 
 Daga: Przyszedł i czas na mnie. Moja sukienka nie musi być warta tysięcy, nie musi mieć kilkunastu guziczków, lśniących koronek, kilogramów tiulu, wykończeń złotą nitką. Moja sukienka nie musi podobać się innym. Ale chciałabym żeby mój przyszły mąż zaniemówił widząc mnie w lśniącej bieli i powiedział mi szeptem do ucha, że wyglądam pięknie. Wybieram elegancje i prostotę.

www.stylowi.pl

Joanna: BHLDN to amerykańska firma działająca stosunkowo od niedawna bo od 2011, wyspecjalizowana w sukienkach i akcesoriach ślubnych nawiązujących do stylistyki vintage. Mój wymarzony to model Aurora, bo jest klasyczny, a jednocześnie ozdobny sam w sobie, więc najlepszym dopełnieniem byłby po prostu mój wymarzony wianek z żywych kwiatów.

http://www.bhldn.com/bride/aurora-gown/

Malwina: Czy któraś z Was oglądała Kopciuszka z Lily James w roli głównej? Jeśli tak, to z pewnością pamiętacie scenę balu, w której tytułowy Kopciuszek pojawia się w pięknej, błękitnej sukni. Dół mojej wymarzonej kreacji ślubnej musi wyglądać identycznie! No, może niech będzie troszkę (ale tylko troszeczkę) mniejszy. Góra nie ma większego znaczenia, ale suknia bez ramiączek odpada! 



www.disneyweddings.com


 Marika: Dla mnie ważne jest, abym czuła się w niej pięknie. Jak ona będzie wyglądać czy jakiego będzie kroju, tego nawet najstarsi górale nie wiedzą. :)



#feszynkilla #Marika

1 komentarz:

  1. wow, wspaniały blog! Jestem pod wrażeniem. Zapraszam do mnie: mademoiselleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń